. . .

HALLI GALLI

in diesem Monat 9 mal betrachtet

Name
HALLI GALLI gegründet am 15.10.2007
Gründer
Tami_Mania
Kategorie
Freizeit
Members
56
Herkunft
Gmunden, Oberösterreich Land:AT
Art der Mitgliedschaft
Freie Mitgliedschaft
 
Art des Zugriffs
Öffentliche Gruppe

Beschreibung

!!!!!HALLI GALLI DRECKSAUPARTY!!!!!


diese 3 Worte erinnern mich einfach an sooo viele absolut lustige Dinge die ich letzten Sommer erlebt habe....

Angfangen hods damit das pezi und i nochn arbeitn nu ins gatsby sand und am weg dort hin hod des des erste moi zu mir gsogt...


DANN KAM KÄRNTEN....

im Filuv hom uns don scho olle kennt nur wegen dem Spruch (und anderen Kleinigkeiten)
und eignetlich homa so a di Niederösterreicher mädls kennen glernt...

und don...1 Monat später...

KAM NIEDERÖSTERREICH

mit dem Mädls aus Kärntn hom wir uns dort voi di gaudi gmocht und wider amoi hod uns fost jeder kennt wegen unserem HALLI GALLI DRECKSAUPARTY

Man kann sagen des sand di wichtigsten worte vom Sommer 2007 (und a de di i am öftestens gsogt hob...)

Members (56)

    HALLI GALLI hat noch keine Mitglieder!