. . .

>>> Mei Bier is ned deppat

in diesem Monat 13 mal betrachtet

Name
>>> Mei Bier is ned deppat gegründet am 20.12.2008
Kategorie
Spaß & Unsinn
Members
39
Herkunft
Steyr-Land, Oberösterreich Land:AT
Art der Mitgliedschaft
Freie Mitgliedschaft
 
Art des Zugriffs
Öffentliche Gruppe

Beschreibung

He Grias eich buama und diandln

hob ma grod in mundl in kino augschaut

afoch geil kaun i nua sogn

miasds eich a auschaun

de serie is sowieso ane von de bestn überhaupt

"MUNDL FOREVER"

Dads eich dazua wenns a dera Meinung sads

Darad mi Gfrein

A boa Sprüche hob i a nu fia eich:

Toni: Herrgott nocheinmal! Einmal hast dein deppates Bier net und schon machst ein Theater! Mundl: Mei Bier is net deppert!

Karli: Papa, ich hau den Hut heut' aufs Stemmer-Training. Für den Pimperlverein bin ich eh gut genug. Mundl: Auf was du Pipn den Hut haust, bestimm ich!

Mundl: Wannst noch einmal sagst, dass die Mama a Tratschn is, kannst dir gleich an Krankenschein besorgen.

Toni: Mundi, sei doch ein bissl freundlicher zum Franzi. Mundl: Ich bin ja eh allerweil freundlich. Ich lass mich nur net gern von so einem Bettbrunzer am Schmäh halten.

Mundl: Ich kann mir schon denken Schani, warum du auf den Franzi, den Schwammerlbrocker, so stehst. Weil der is a so ein Intellektueller w

Members (39)

    >>> Mei Bier is ned deppat hat noch keine Mitglieder!