. . .

Kleine Mädchen mal ganz groß

in diesem Monat 8 mal betrachtet

Name
Kleine Mädchen mal ganz groß gegründet am 20.02.2008
Gründer
Scheikes
Kategorie
Sonstiges
Members
4
Art der Mitgliedschaft
Freie Mitgliedschaft
 
Art des Zugriffs
Öffentliche Gruppe

Beschreibung

Tja i hob de Gruppn gmach weil i selber ZIEMLICH kla bin!! Owa des is eigentlich komplett egal, weil wir hobn a an riesen Vorteil: Wir haun uns den Schädl net de ganze Zeit an und wia miasn uns a net buckn, wan ma bei da Tür einagengan! Und nu a riesen Pluspunkt: Es gibt fast kan kleineren Hawara - also ran an die Burschen *ggg*

Jo wie gsagt unten steht jeda an und oben keiner (und wan ma wo net aufekinan gibts entweder a Stockal oda an größere(n) de(r) uns dabei hilft!!!)

Members (4)

    Kleine Mädchen mal ganz groß hat noch keine Mitglieder!